welke quad

Welke quad is voor mij best geschikt?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nielzz
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 7:57 pm

welke quad

Bericht door nielzz »

hallo ik ben niels en nieuw hier op dit forum
heb een quad altijd al erg kikkuh gevonden maar nog nooit 1 gekocht,nu heb ik sinds deze week een yamaha breeze zonder kenteken om te sleutelen en beetje te rijden maar eigenlijk wil ik gewoon een echte quad voor op de weg.
heb zelf al beetje zitten zoeken maar kan door de bomen bos niet meer zien ook kwa kwaliteit want je ziet een hoop van de chinese dingen die er heel vet uit zien maar kan niet veel zijn voor dat geld nieuw,me collega heeft een yamaha raptor en die dingen zijn echt vet en goed.
nu kan ik van een bekende een kymco 250 cc overnemen voor 2500 euro zeer weinig gebruikt.staat nu al 2 jaar stil maar weet niet of die dingen goed zijn

ik zoek zo tot 3500 euro met kenteken wil goede kwaliteit
ga er niet mee crossen alleen gewoon op de weg rijden
wil niet steeds sleutelen want las van zuigers verwisselen bij 20 uur met een 2 tact, zit daar echt zoveel verschil in met 4 tact.
wil wel beetje pit erin en toch wel top van minimaal 100 km per uur
en niet te vergeten niet breeder dan 110 cm want anders past die niet door de poort.

WIE KAN ME HELPEN MET EEN GOEDE QUAD TE KIEZEN?
alvast bedankt groet niels
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: welke quad

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi misschien heb je hier wat aan http://www.quadforumnederland.nl/viewto ... ?f=7&t=190 ;) anders zal ik wat meer info neer zetten
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
maxxer
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 249
Lid geworden op: di okt 12, 2010 8:19 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: gezellig

Re: welke quad

Bericht door maxxer »

Hey heb zelf een kymco maxxer 300
Zelf vind vind ik het zeer goede quad nooit geen problemen mee :D
Welke 250 is het van kymco?
maxxer 300
Gebruikersavatar
rocky
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: wo sep 14, 2011 2:42 pm

Re: welke quad

Bericht door rocky »

Ik heb de Kymco MXU 150 bevalt goed kost nieuw met kenteken € 3500 een heel komplete viertact haalt ongeveer 75/80 KM
Gebruikersavatar
kokkie
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 4
Lid geworden op: wo okt 29, 2014 7:42 pm
Merk type quad: agm catbier

Re: welke quad

Bericht door kokkie »

ik rij een cinees off road en on road maar ben er wel over te spreken, het gene wat slecht van kwaliteit is zijn de lagers maar die lagers zijn ook te krijgen in skf dus dat is dan goed.

onderdelen kosten geen drol oals ketting en tandwielen, rem blokken slijten ook snel maar dat komt denk ik door me off road gecross.

en wat ik ik ruk vind is dat hij maar 200 cc is dat is op het strand echt te weinig maar om alleen on road te rijden meer dan genoeg.

ik zit ook op het cineesquad forum daar zijn een hoop cinees straat quads en die gasten hoor ik niet klagen over kwaliteit.
Gebruikersavatar
Ejsb2143
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jan 06, 2016 8:13 pm
Merk type quad: unnilli

unilli 70cc op kenteken

Bericht door Ejsb2143 »

ik kan een unilli kopen 70cc op kenteken , maar weet niet of een beetje merk is .
heeft er iemand een antwoord voor me hij kost 270 euro en is een eind rijden . heb geen zin om rommel te kopen
Plaats reactie