nou ik dus !!!

Nieuw op het forum stel je dan even voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
quad450yfz
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: za apr 20, 2013 7:43 pm

nou ik dus !!!

Bericht door quad450yfz »

hoihoi ik ben jongeman van 34 luisterd naar johan !
heb jaren lang 2 takt crossmotor gereden :) :) door te weinig tijd en druk bezig met werk buitenland ben ik ermee gestopt. tot een jaar geleden heb ik een quad gekocht yamaha 450 yfz met kenteken :dance: beetje minder gedoe met naar de crossbaan rijden spullen laden enzo en weer eens iets anders :lol: :lol: :lol: vorig jaar na terug te zijn gereden van een crossbaan richting huis van me quad gevallen midle of now where geen mens te bekennen flinke pijn aan me schouder :shock: :shock: :shock: na wat te hebben gezeten me quad uit een greppel gevist half uur rijden met zere schouder ( later bleek deze uit de kom te zijn ) !!! eindelijk thuis aan gekomen naar het ziekenhuis waar dus werd geconstateerd dat me schouder niet alleen uit de kom was ook goed in de prak !!! operatie ondergaan waar ze mijn schouder met een ijzeren plaat en schroeven weer hebben opgelapt :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: na revalidatie en fysiotherapie nu weer klaar voor te rijden en al paar leuke ritten achter de rug :D :D :D :D

groeten johan!
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: nou ik dus !!!

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi welkom op het forum veel plezier hier en wat een verhaal zeg...

Als je nog leuke foto's van het crossen hebt het is altijd leuk om ze te posten ;)
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie