PeterLTZ400 stelt zich voor

Nieuw op het forum stel je dan even voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peterLTZ400
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: vr mei 03, 2013 3:22 pm

PeterLTZ400 stelt zich voor

Bericht door peterLTZ400 »

He sporters,

mijn naam is Peter, ik ben 47 jaar en ik woon in Beek, Limburg

sinds een half jaar rij ik weer motor en dit keer heb ik voor een quad gekozen; man, wat is dat leuk zeg!!
veel leuker als gewoon motorrijden of enduro rijden.

Ik ben begonnen op zo'n chinees quadje maar al snel heb ik deze ingeruild voor een 2009 Suzuki LTZ 400; wat een machine zeg!! supersnel, wendbaar en vooral betrouwbaar.

Ik ga gemiddeld elke 14 dagen met een groepje van 4 a 5 man de zuid limburgse veldwegen en bossen verkennen. We rijden dan op zo'n middag ongeveer een 95 km en we doen daar zo'n 5 uurtjes over.
We mijden zoveel mogelijk de openbare weg en proberen steeds weer nieuwe veldwegen te ontdekken.
Moe en voldaan komen we dan terug en meestal is het dan nog zo'n uurtje of twee werk om de quad weer helemaal in showroom conditie te krijgen.

Ik ben steeds weer op zoek naar nieuwe locaties om te rijden dus als jullie tips hebben hou ik me aanbevolen.

groetjes
Peter
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: PeterLTZ400 stelt zich voor

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi en welkom hier

Leuk dat je voor de quad hebt gekozen en klein begin word een groot begin de Suzuki is een uitstekende quad ;)
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie