Weer een nieuweling op het forum!

Nieuw op het forum stel je dan even voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
robinvanesch
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 3
Lid geworden op: wo sep 30, 2020 11:56 pm
Merk type quad: Can-Am Renegade 800x

Weer een nieuweling op het forum!

Bericht door robinvanesch »

Zo ik dacht laat ik als oud persoon me eigen maar eens aanmelden op een vertrouwd forum. Was al op de FB pagina en een paar Whatsapp groepjes.

Lange tijd in bezig geweest van een Rappy 450, en een e-ton viper 150. Rappy heb ik maand of 4 geleden verkocht. Sinds 2 weken nu in het bezit van een Can-Am Renegade 800X!

En heeeeeeel blij mee.

Ben wel een echte rijder, wil zo veel mogelijk op pad. Vorige week zondag al met iemand bijna 4 uur in regio Baarle Nassaua aan het rond rijden geweest. (hij op een Renegade 1000XCC)

Ben 37 Jaar, 2 leuke dochtertjes van 9 en 10. Die quad rijden ook super vinden. En ook regelmatig achter papa aanrollen op de Viper. We zijn woonachtig in zuid-oost brabant, en mijn geluk heb ik hier een aantal behoorlijke maat bossen in een straal van 1km van mijn huis.

Hoop zo via het forum nog meer ritjes te plannen. Heb er nu al weer een staan voor de 24e. :D
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Weer een nieuweling op het forum!

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi welkom hier veel plezier op het forum en ja de Can-Am Renegade geweldig inderdaad :clap:
leuk leden van fb hier ook tegen te komen ;)
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie