Access SP 50

Voor al uw vragen over quads, tips en trucs.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Spartan 117
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: do feb 24, 2011 8:49 pm

Access SP 50

Bericht door Spartan 117 »

Hallo
Ik heb een Access SP-50 bromfietsquad met 75cc cilinder.
Ik was vandaag er voor het eerst in de stad mee aan het rijden want ik heb pas net mijn brommercerti en toen ik mijn straat uit reed haalde hij 10000RPM ik stopte voor een kruising en toen ik verder reed haalde hij 6600RPM,toen reed ik het viaduct op maar hij haalde maar 4400RPM en hij ging heel langzaam en toen reed ik van het viaduct en toen haalde hij maar 4000RPM, ik stopte voor rood en hij sloeg meteen af.
Ik probeerde hem te starten maar hij deed het niet, ik weet nog dat er stoom van onder de voorkap kwam, ik liet hem koelen maar hij start nog steeds niet.
Ik heb de olie vervangen, de benzine tank zit vol, de watertank zit vol met koelvloeistof en de bougie doet het.
Ik heb hem tweedehands gekocht en hij heeft lang still gestaan onder een hoes ik heb hem wel af en toe laten lopen en ik heb er gisteren op gereden.
Kan iemand me helpen, ik heb nog vakantie maar maandag moet ik naar school en als ik niet op mijn quad kom word ik 100% zeker uitgelachen aangezien ik de enige ben op mijn school met een quad.
!!!HELP ME!!!

MVG Jan Willem
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Access SP 50

Bericht door Dylan Keizer »

Het lijkt er op de je een warm loper hebt gehad :shock:
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie