starten

Voor al uw vragen over quads, tips en trucs.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
leonvr
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 06, 2012 4:00 pm

starten

Bericht door leonvr »

hallo

ik heb al een tijdje een atv quad maar sind kort start hij alleen met remreiniger..?
is de kouw hier de oorzaak van? hij staat binne en vorigjaar heb ik er geen probleme mee gehad..?
ik hoor het graag...
boelie83
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 56
Lid geworden op: do sep 01, 2011 9:11 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Schoondijke
Contacteer:

Re: starten

Bericht door boelie83 »

je olie is zo dik in je motorblok dat hij zoeizo zwaar draait de eerste koude minuten . misschien moet je m eens starten op de choke!!
niet met remreiniger. je kan ook je accu eruit halen en warm in je huis zetten dan kan ie ook niet leeg lopen met die kou
Gebruikersavatar
leonvr
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 06, 2012 4:00 pm

Re: starten

Bericht door leonvr »

het kan tog eigelijk niet aan de oloie ligge in het blok want zogauw hij die remreiniger ruikt slaatie aan.. de choke weet ik niet dat is een electrische. daar heb ik nietzoveel verstand van maar kan die remreiniger de choke vervangen..?
Gebruikersavatar
50cctuner
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr mar 09, 2012 3:38 pm

Re: starten

Bericht door 50cctuner »

Remmenreiniger heeft de zelfde functie als startpilot. Enkel nadeel van remmenreiniger is dat het ook enorm ontvet! Dus spuit er ook zeker niet teveel in, meestal is 1 drukje al genoeg om hem te doen lopen.

Vaak werkt de choke slecht/niet als hij wel met pilot/remmenreiniger start. Dus een brandstof/lucht verhouding die niet juist is.


Gr


Claudio
Plaats reactie