quad cpi power 50 xt vragen

Vragen en tips bij het onderhoud en reparatie van je quad.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
debrandweer
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: di feb 18, 2014 4:36 pm

quad cpi power 50 xt vragen

Bericht door debrandweer »

Hee Hallo,

Ik ben hier helemaal nieuw en zal me even voorstellen ik ben rene veenstra en ik heb een quad cpi power 50 xt...
Mijn vraag is hoe kan ik deze harder laten lopen hij loopt nu zon 35 km per uur in principe hard zat maar trek vermogen vooruit is waardeloos en achteruit vliegt ie er over.
mijn vraag hoe zit het met de varioringen en of uitlaat prop en ontsteking en een of andere commander ??? en waar kan je het beste onderdelen bestellen ??
waarschijnlijk zijn al deze vragen overbodig en kan ik het hier ongetwijfeld terug lezen maar ik weet nog niet wat voor type blokje er onderhangt enz..
ik kom zelf uit de tijd van de puch en de honda mt enz..nu heb ik deze quad en wil deze maken en opknappen maar graag met ff meer power..
wie o wie wil mij een zetje in de juiste richting geven alsjeblieft...

alvast ontzettend bedankt voor de moeite...en uitraad de tips die ik zeker ff nodig heb.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: quad cpi power 50 xt vragen

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi welkom hier ;)

ik kan er eigenlijk heel kort over zijn de cpi xt 50 r is niet begrenst met proppen varioringen of op de ontsteking de enige manier om hem meer snelheid en power te geven is een 70 cc te monteren het is een minarelli horizontaal blok dus daar is zat van te krijgen :P

Kijk ook een naar mijn topic om inspiratie op te doen http://www.quadforumnederland.nl/viewto ... f=46&t=148
Kijk ook eens op de site van AM Quads http://www.amquads.nl/ onderdelen nodig bel en zij bestellen het voor je en sturen het naar je op ;)
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie