Als een dweil op de weg?

Voor al uw vragen over quads, tips en trucs.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Als een dweil op de weg?

Bericht door Dylan Keizer »

okey hartstikke mooi en wat de snelheid betreft lucht filtertje schoon maken en de carburateur schoon maken en afstellen doet heel wat kan zo maar 10 km schelen ;) veel plezier met de quad veders post anders ook wat foto's kan je gewoon met de bijlage mee geven let wel op maximaal 3 MB groot :D
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
maxxer
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 249
Lid geworden op: di okt 12, 2010 8:19 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: gezellig

Re: Als een dweil op de weg?

Bericht door maxxer »

ja das spijtig van kymco's ze gaan niet hard mijn maxxer 300 gaat maar 90 :cry:
maxxer 300
Gebruikersavatar
rocky
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: wo sep 14, 2011 2:42 pm

Re: Als een dweil op de weg?

Bericht door rocky »

Ik heb het zelfde gehad maar dan met een dinli helix 100 ook een dweil niet op de straat te houden
heb een nieuwe Kymco mxu 150 gekocht een wereld van verschil zowel op de weg als in het veld
en loopt ongeveet 75 KM mij hard genoeg als ik harder wil pak ik de auto
Gebruikersavatar
Ferrrrry
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: wo dec 21, 2011 9:47 am

Re: Als een dweil op de weg?

Bericht door Ferrrrry »

heb vorig jaar een raptor 700 gekocht cross versie dus crossbanden. Had er nog nooit op gereden. Het was een impuls aankopen. Ben meteen over de autobaan naar huis gereden met dat ding. Hij is in topstaat. Heel appart rijden want toen op de autobaan reed, dacht ik jesus wat heb ik me in godsnaam aangeschaft. Ik durfde niet harder dan 50 km per uur omdat het best gevoelig rijden is met die spoorvorming in de weg. Besef als je harder rijdt dan 80 km dat een windvlaagje je ook nog eens van koers doet veranderen. Nu een jaar verder vind ik het nog altijd supervet om er op te rijden. Alleen jammer dat het bij 130km p/u op houdt. Mijn voorkeur gaat liever naar crossbanden zo kan je af en toe s lekker offroad. Heb ook al straat banden uitgeprobeerd. maar dat is te soepel en dat ding schiet alle kanten op en kost me meer moeite om hem stabiel te houden. een nadeel is dat de crossbanden supersnel slijten. 400 euro per setje in een seizoen tijd kaal gereden. Op eens begon hij een kant op te trekken. er zat in de ene band achter meer lucht als de ander. Heb inmiddels weer een nieuw setje erop liggen. en hij rijdt supergeweldig
Gebruikersavatar
Gielen_24
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: vr okt 08, 2010 10:21 pm

Re: Als een dweil op de weg?

Bericht door Gielen_24 »

Ferrrrry schreef:heb vorig jaar een raptor 700 gekocht cross versie dus crossbanden. Had er nog nooit op gereden. Het was een impuls aankopen. Ben meteen over de autobaan naar huis gereden met dat ding. Hij is in topstaat. Heel appart rijden want toen op de autobaan reed, dacht ik jesus wat heb ik me in godsnaam aangeschaft. Ik durfde niet harder dan 50 km per uur omdat het best gevoelig rijden is met die spoorvorming in de weg. Besef als je harder rijdt dan 80 km dat een windvlaagje je ook nog eens van koers doet veranderen. Nu een jaar verder vind ik het nog altijd supervet om er op te rijden. Alleen jammer dat het bij 130km p/u op houdt. Mijn voorkeur gaat liever naar crossbanden zo kan je af en toe s lekker offroad. Heb ook al straat banden uitgeprobeerd. maar dat is te soepel en dat ding schiet alle kanten op en kost me meer moeite om hem stabiel te houden. een nadeel is dat de crossbanden supersnel slijten. 400 euro per setje in een seizoen tijd kaal gereden. Op eens begon hij een kant op te trekken. er zat in de ene band achter meer lucht als de ander. Heb inmiddels weer een nieuw setje erop liggen. en hij rijdt supergeweldig
dat van die baanbanden is gewoon hoe je spoor afgesteld is 8-)
Plaats reactie