ook even voorstellen:

Nieuw op het forum stel je dan even voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bandenman
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: ma nov 17, 2014 9:37 pm
Merk type quad: Shineray STXE 500cc

ook even voorstellen:

Bericht door bandenman »

Hallo mede forummers, bij deze wil ik me ook graag even voorstellen;

mijn naam is Twan, 40 jaar, getrouwd en 2 kinderen (6 en 10) en woon in de omgeving van Oss.
In het dagelijks leven ben ik zelfstandig automonteur, apk keurmeester en diagnosetechnicus en heb een eigen werkplaats.

Sinds kort ben ik in het bezit van een Shineray stxe 250cc quad uit 2008 welke ik kocht zonder kenteken, inmiddels ben ik er mee naar het rdw geweest en heb sinds gisteren ook het kenteken-pasje in huis !!

Om het te vieren heb ik meteen de quad uit elkaar gehaald om het frame ed aan te passen voor een motorswap naar een 500cc 2-cilinder uit een kawasaki gpz500s die ik een paar weken geleden gekocht en gesloopt heb.

In de korte tijd dat ik de quad heb liggen er ook een aantal onderdelen klaar om, wanneer de 500cc er onder hangt, er op-aan of onder gebouwd te worden zoals o.a.: digitale gear-indicator, koso digitale teller, 2 dempers van een ducati & 2 dempers van een honda (weet niet welke ik ga monteren), led achterlicht van een zx9r, led knipperlichten, nieuw contactslot, startonderbreker, enz. enz........dus de komende maanden heb ik genoeg te doen :D

Hier een aantal foto's van de quad en enkele van de aangeschafte delen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor de verdere verbouwing zal ik even een ander topic openen....

Tot ziens op het forum!!
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: ook even voorstellen:

Bericht door Dylan Keizer »

Welkom hier ziet er goed uit ben benieuwd als het blok er onder zit :happy-jumpeveryone:

Veel plezier op het forum :!:
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
Peanut
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jul 21, 2014 1:09 pm
Merk type quad: Masai S800 4x4 Crossover

Re: ook even voorstellen:

Bericht door Peanut »

Hoever ben je inmiddels?
Darling, You can't fix yourself by breaking someone else..
Plaats reactie