Kymco MXU 50 Geen vonk meer!!

Vragen en tips bij het onderhoud en reparatie van je quad.
Plaats reactie
java
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 3
Lid geworden op: do sep 01, 2011 9:14 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Lioessens (12KM boven Dokkum)FRIESLAND!

Kymco MXU 50 Geen vonk meer!!

Bericht door java »

Kymco mxu 50 uit 2007 stat niet meer.

Tijdens het rijden op het land is mij ketting er af gelopen, en viel hij uit. Ketting er ingekort en weer opgespannen.
En proberen te staten maar te vergeefs bogie er uit en kijken of hij vonkt niks. Nieuwe gehaald vonkt ook niet (gecontroleerd met mijn scooter doen ze het beide nog!) Bobine kabel ingekort ook niks. Nieuw bobine met kabel en dop er op nog niks! bedrading gecontroleerd niks dat ik zo zag dat los zat.
Nieuwe originele CDI gehaald krijgt stuur stroom en bromt/piept ook.(vast/kapot??)
De quad geeft ook niet meer aan in welke versnelling hij staat deed hij anders wel.(Start onderbreking??)
Zit er echt mee want ik heb hem pas 4 maande.......
Iemand een idee???????¿¿¿¿¿¿
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Kymco MXU 50 Geen vonk meer!!

Bericht door Dylan Keizer »

Hallo ik zal is gaan zoeken naar een startonderbreker 9 van de 10 keer is dat de oorzaak dat hij niet meer wil starten :think:
Vedders ik weet niet pressies waar je in de buurt woont misschien kan ik dan even kijken ;)
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
java
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 3
Lid geworden op: do sep 01, 2011 9:14 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Lioessens (12KM boven Dokkum)FRIESLAND!

Re: Kymco MXU 50 Geen vonk meer!!

Bericht door java »

DylanKeizer schreef:Hallo ik zal is gaan zoeken naar een startonderbreker 9 van de 10 keer is dat de oorzaak dat hij niet meer wil starten :think:
Vedders ik weet niet pressies waar je in de buurt woont misschien kan ik dan even kijken ;)
denk dat de neutraal schakelaar kapot is of iets dergelijks want hij geeft het niet aan zit volgens een vriend geen stat onderbreker in zo als bij een auto maar die schakelaar kan ook dienen als 1 volgen hem. Dus zou morgen ff gaan zoeken!

Denk niet dat jij naar mij wil komen is meer dan 200 km rijden (leuk ritje :lol: )
boelie83
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 56
Lid geworden op: do sep 01, 2011 9:11 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Schoondijke
Contacteer:

Re: Kymco MXU 50 Geen vonk meer!!

Bericht door boelie83 »

misschien kun je s kijken naar je bobine als daar een stekkertje half vast half los hangt wil die ook nooit lekker vonken.
geeft ie toch een volle vonk of een paar kleintjes??????????
is je ruimte tussen je contactpuntjes goed van de bougie?????
wie weet heb je er wat aan

grtzzzzzzzz
java
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 3
Lid geworden op: do sep 01, 2011 9:14 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Lioessens (12KM boven Dokkum)FRIESLAND!

Re: Kymco MXU 50 Geen vonk meer!!

Bericht door java »

boelie83 schreef:misschien kun je s kijken naar je bobine als daar een stekkertje half vast half los hangt wil die ook nooit lekker vonken.
geeft ie toch een volle vonk of een paar kleintjes??????????
is je ruimte tussen je contactpuntjes goed van de bougie?????
wie weet heb je er wat aan

grtzzzzzzzz
ziten goed vast. Geeft helemaal geen vonk. en de puntjes zijn goed 0,7mm moet het zijn.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Kymco MXU 50 Geen vonk meer!!

Bericht door Dylan Keizer »

java schreef:
DylanKeizer schreef:Hallo ik zal is gaan zoeken naar een startonderbreker 9 van de 10 keer is dat de oorzaak dat hij niet meer wil starten :think:
Vedders ik weet niet pressies waar je in de buurt woont misschien kan ik dan even kijken ;)
denk dat de neutraal schakelaar kapot is of iets dergelijks want hij geeft het niet aan zit volgens een vriend geen stat onderbreker in zo als bij een auto maar die schakelaar kan ook dienen als 1 volgen hem. Dus zou morgen ff gaan zoeken!

Denk niet dat jij naar mij wil komen is meer dan 200 km rijden (leuk ritje :lol: )
Das inderdaad wel een beetje ver :text-lol:
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie