Compressie weg yamaha blaster

Vragen en tips bij het onderhoud en reparatie van je quad.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas claasse123
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 4
Lid geworden op: di apr 07, 2020 8:27 pm
Merk type quad: Yamaha blaster

Compressie weg yamaha blaster

Bericht door Bas claasse123 »

Mijn yamaha blaster viel uit toen ik aan het rijden was ik kreeg de kickstarter eerst niet naar beneden na een paar keer lukte het wel en starten hij weer normaal, de volgende dag ging ik weer rijden en hij viel weer uit ik kreeg weer de kickstarter niet naar beneden na een paar keer proberen wel maar nu is de compressie weg en start hij niet meer.

Kan iemand mij helpen.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Compressie weg yamaha blaster

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi controleer of de compressie echt weg is zet hem eens in de versnelling heb je nu wel weerstand?
het verhaal zo als je het verteld doet mij denken aan een warmloper waardoor nu de zuigerveren en of cilinder beschadigt zijn geraakt dit komt er dan op neer dat het blokje gereviseerd moet worden :think:
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
Bas claasse123
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 4
Lid geworden op: di apr 07, 2020 8:27 pm
Merk type quad: Yamaha blaster

Re: Compressie weg yamaha blaster

Bericht door Bas claasse123 »

Dylan Keizer schreef:Hoi controleer of de compressie echt weg is zet hem eens in de versnelling heb je nu wel weerstand?
het verhaal zo als je het verteld doet mij denken aan een warmloper waardoor nu de zuigerveren en of cilinder beschadigt zijn geraakt dit komt er dan op neer dat het blokje gereviseerd moet worden :think:
Bedankt voor de hulp
Gebruikersavatar
Bas claasse123
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 4
Lid geworden op: di apr 07, 2020 8:27 pm
Merk type quad: Yamaha blaster

Re: Compressie weg yamaha blaster

Bericht door Bas claasse123 »

Dylan Keizer schreef:Hoi controleer of de compressie echt weg is zet hem eens in de versnelling heb je nu wel weerstand?
het verhaal zo als je het verteld doet mij denken aan een warmloper waardoor nu de zuigerveren en of cilinder beschadigt zijn geraakt dit komt er dan op neer dat het blokje gereviseerd moet worden :think:
Ik heb hem in versnelling gezet en hij heeft weerstand maar minder als normaal.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Compressie weg yamaha blaster

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi Bas
Dan heb je waarschijnlijk zuiger en of cilinder schade denk aan een gebroken zuigerveer je zult moeten sleutelen om er achter te komen
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie