Benzine in mijn oli? Ltz 400

Vragen en tips bij het onderhoud en reparatie van je quad.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mo-ltz
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: di nov 23, 2021 6:50 pm
Merk type quad: Suzuki ltz 400

Benzine in mijn oli? Ltz 400

Bericht door Mo-ltz »

Hallo,

Ik heb een onafgewerkte project overgekocht van een vriend van een vriend. Nu is zo goed alles in elkaar buiten de kappen nog. Ik heb eerst 2,1l oli in de oli bak gegoten. Daarna zo een 1.5l getankt. De quad startte vrij moeilijk maar ging uiteindelijk toch aan de gang deze heb ik zo een 3 min laten draaien. Volgende dag kwam ik terug en dacht ik ga maar eens mijn oli peilen en toen merkte ik dat er druk in mijn oli bak was en de oli sprong eruit? Daarna liet ik de oli uitlopen van mijn bak rn ook motor en deze was heel vloeibaar en stonk naar benzine. En ja mijn tank was zo goed als leeg. Mijn kraantje functioneert zoals het hoort en vacuuml ook. En als mijn vlotter hoog komt stopt de toevoer van benzine. Ben ik misschien iets vergeten? Heeft iemand hiermee enige ervaring of tips?


Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Benzine in mijn oli? Ltz 400

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi welkom op het forum heb je toevallig een vacuüm beziene pomp dan zal het membraan vergaan zijn en stroomt zo het blok vol
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie